Werkwijze interesse in hond

Reageren op een hond - Bemiddeling type 2

Wanneer een eigenaar zijn hond aanmeld bij HHIN, kan een eigenaar kiezen uit twee verschillende type bemiddelingen.

Ze kunnen kiezen voor:
Bemiddeling Type 1: Dit is de uitgebreide bemiddeling, waarbij wij (HHIN) de eerste telefoongesprekken voeren met de geïnteresseerden.
Bemiddeling Type 2: Hierbij voert de eigenaar van de hond zélf de eerste telefoongesprekken met de geïnteresseerden.

Ongeacht de keuze die de eigenaar hierin maakt, zullen wij u (en ook de eigenaar van de hond) de gewenste begeleiding/bemiddeling aanbieden. Wij zijn altijd van A tot Z persoonlijk betrokken bij de herplaatsing en zullen voor iedere fase binnen het herplaatsing proces tips en adviezen geven om ervoor te zorgen dat de herplaatsing zo succesvol mogelijk verloopt. 

Belangstelling tonen - Type bemiddeling 2

 

  • Klik op log in

Log In

  • Log in op de site met uw inlogcodes.
    Heeft u nog geen inlogcodes? Klik dan hier voor meer informatie over hoe u aan inlogcodes kunt komen.

 Inlogcodes

  • Klik in de menu balk op "Interesse tonen".

 Interesse Tonen

  • Klik vervolgens op de blauwe button met "Bemiddeling type 2"
  • Vul het korte formulier in. Hierop geeft u aan in welke hond u interesse wilt tonen.

Formulier

  • Uw formulier waarmee u staat ingeschreven wordt vervolgens verstuurd naar de eigenaar.
  • De eigenaar zal uw formulier bekijken en ons een terugkoppeling geven of zij verder in contact willen komen met u. 
  • Wanneer wij toestemming krijgen van de eigenaar om zijn/haar contactgegevens door te geven, ontvangt u van ons per mail de contact gegevens.
  • U kunt nu contact opnemen met de eigenaar en eventuele verdere afspraken inplannen.

  • In de periode dat er contact is met de eigenaar ontvangt u van ons nog de nodige tips en adviezen om ervoor te zorgen dat de afspraken zo goed mogelijk verlopen. 

  • Als er een klik is met de hond en u samen met de eigenaar overeen bent gekomen dat de hond bij u geplaatst zal worden, zal er in de meeste gevallen eerst nog een proefperiode plaatsvinden.
    Ook tijdens de proefperiode staan wij voor u klaar. Mocht u tegen problemen aanlopen of wilt u graag wat extra tips en adviezen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. 

  • Als de proefperiode succesvol is verlopen is het tijd voor het officiële gedeelte: de defintieve overdracht. Denk aan een afstandsovereenkomst, overzetten van de chip en eventuele verzekering en het aan- en afmelden van de hond bij de gemeente.

  • En u raadt het al! Ook als de hond al een langere tijd bij u in huis verblijft mag er contact met ons worden opgenomen voor eventuele tips en adviezen.