Werkwijze interesse in hond

Reageren op een hond - Eerste contact met geïnteresseerden verloopt HHIN

* Zolang een hond niet op gereserveerd staat kan er gereageerd worden op de hond. 
* Wanneer een hond op gereserveerd staat is het niet meer mogelijk om te reageren.

  • Klik op log in

Log In

  • Log in op de site met uw inlogcodes.
    Heeft u nog geen inlogcodes? Klik dan hier voor meer informatie over hoe u aan inlogcodes kunt komen.

 Inlogcodes

  • Klik in de menu balk op "Interesse tonen".

 Interesse Tonen

  • Klik vervolgens op de blauwe button met "Eerste contact met geïnteresseerden via eigenaar"

 Via HHIN

  • Kies nu een agenda (wanneer u een ochtend account hebt heeft u enkel keuze uit de ochtend agenda)Agendas
  • Kies een tijdstip uit waarop u graag gebeld wilt worden en vul de naam van de hond waar u interesse voor wilt tonen in333
  • Let op! Als de agenda vol staat is het niet mogelijk om een bel afspraak in te plannen. Wacht even tot de volgende dag, dan kunnen er weer nieuwe bel afspraken ingepland worden voor een andere dag. Hieronder ziet u een plaatje hoe het er uit ziet als de agenda vol is:

    Printscreen 7
  • U zult gebeld worden op het door u aangevraagde tijdstip. Tijdens het telefoongesprek zal het e.e.a. besproken worden.
    Houd er rekening mee dat een bel afspraak zo'n 30 tot 45 minuten kan duren. 

  • Bij een positief telefoongesprek zal uw situatie worden voorgelegd bij de eigenaar.

  • Wanneer de eigenaar ook met u in contact wilt komen ontvangt u een mail met de contact gegevens van de eigenaar.

  • U kunt contact opnemen met de eigenaar en verdere afspraken inplannen.
  • In de periode dat er contact is met de eigenaar ontvangt u van ons nog de nodige tips en adviezen om ervoor te zorgen dat de afspraken zo goed mogelijk verlopen. 

  • Als er een klik is met de hond en u samen met de eigenaar overeen bent gekomen dat de hond bij u geplaatst zal worden, zal er in de meeste gevallen eerst nog een proefperiode plaatsvinden.
    Ook tijdens de proefperiode staan wij voor u klaar. Mocht u tegen problemen aanlopen dan kunt u altijd contact met ons opnemen. 

  • Als de proefperiode succesvol is verlopen is het tijd voor het officiële gedeelte: de defintieve overdracht. Denk aan een afstandsovereenkomst, overzetten van de chip en eventuele verzekering en het aan- en afmelden van de hond bij de gemeente.

  • En u raadt het al! Ook als de hond al een langere tijd bij u in huis verblijft mag er contact met ons worden opgenomen voor eventuele tips en adviezen.